Sekretesspolicy 

SkyOffice, har åtagit oss att upprätthålla integriteten för personlig information som du lämnar till oss när du använder vår webbplats. Denna sekretesspolicy beskriver hur vi behandlar personuppgifter som mottagits om dig när du besöker www.skyoffice.se

Medan information är hörnstenen i vår förmåga att tillhandahålla överlägsen service, är vår viktigaste tillgång våra kunders förtroende. Att hålla klientinformation säker, och använda den bara som våra kunder vill att vi ska, är en topprioritet för oss alla På SkyOffice. Här är vårt löfte till våra enskilda kunder:

    Vi kommer att skydda, enligt strikta normer för säkerhet och sekretess, all information våra kunder delar med oss.
    Vi kommer att begränsa insamling och användning av kundinformation till ett minimum som vi behöver för att leverera överlägsen service till våra kunder, vilket inkluderar rådgivning våra kunder om våra produkter, tjänster och andra möjligheter, och att administrera vår verksamhet.
    Vi tillåter endast auktoriserade anställda, som är utbildade i korrekt hantering av kundinformation, att ha tillgång till den informationen. Anställda som bryter mot vårt Integritetslöfte kommer att bli föremål för vår normala disciplinära process.
    Vi kommer inte att avslöja kundinformation till någon extern organisation om vi inte tidigare har informerat kunden i upplysningar eller avtal, eller krävs enligt lag.
    Vi kommer alltid att behålla kontrollen över sekretessen för vår kundinformation. Vi kan dock dela kundinformation med välrenommerade företag när en kund har uttryckt intresse för sin tjänst eller produkt. Observera att denna Sekretesspolicy inte gäller för dessa andra företag användning av kundinformation.
    När vi anlitar andra organisationer för att tillhandahålla supporttjänster kommer vi att kräva att de överensstämmer med våra integritetsstandarder och tillåter oss att granska dem för överensstämmelse.
    Vi kommer att försöka hålla kundfiler fullständiga, uppdaterade och korrekta. 
    Vi kommer att berätta för våra kunder hur och var att bekvämt få tillgång till deras information (utom när vi är förbjudna enligt lag) och hur man meddelar oss om fel som vi snabbt kommer att korrigera.